5-5-2026
Kørte ture > 2026-30 > 2026 > Maj
Solen og blå himmel tilsmiler
TIRSDAGSKLUBBEN ved fortsat at tilbyde os tørre veje og dermed smil på læberne.
Måske de bliver lidt blå, læberne, når pausen er overstået. Flere gav nemlig
udtryk for at det var dejligt at få kysen på igen… 9 MC med 1 bagsæder var vi
denne første aften i maj måned 2026. Kilometer fik vi på uret, næsten 120. Og
herlige grin over at være vidne til en stor fåreflok med tilhørende små sjove
lam der sprang rundt som små bjerggeder. HVOR?? Nåh ja, vi gjorde rast ved
Ballum Sluse. Desværre for os var diget så højt at solen var skjult og vi
derfor stod i skygge. Derfor de blå læber. 100%
Keep the rubberside down. Vi ses.Klik på Globus
for at se hvordan
og hvor vi var
----->