26-5-2025
Kørte ture > 2026-30 > 2026 > Maj
Sol og blå himmel er noget som gør os
glade i TIRSDAGSKLUBBEN, specielt når det også er en tirsdag aften. Men vi lader
os ikke snyde. Vi er stadig i maj måned og det bliver altså køligt når turen
går hjemover. Det afskrækkede dog ikke de 9 MC denne aften. Så mod øst og syd
det gik indtil vi gjorde rast ved Gammelskov Batteri ikke langt fra Agerskov.
En lille gåtur lykkedes det endda førerhunden at lokke samtlige ud på for at
beskue anstrengelserne efter genforeningen i 1920 på at slette tyskens tykke
beton. Nogle havde været her før, men snakkene på kryds og tværs var sikkert om
andet end sidste gang. 88%
Keep the rubberside
down. Vi ses.
Klik på Globus
for at se hvordan
og hvor vi var
----->