19-5-2026
Kørte ture > 2026-30 > 2026 > Maj
Indrømmet, det blev til en del kilometer
for de 9 MC denne aften i TIRSDAGSKLUBBEN. Advarsler om ikke at køre østpå pga
fare for regn blev overhørt af førerhunden. Men ikke mere end at der blev holdt
skarpt øje med farverne på himlen. Regn fik nu ikke selv om det gik østpå. Men
vejene var nyvaskede på nogle strækninger. Støv var der til gengæld INTET af
skønt der blev tilbagelagt nogle kilometer grusveje i Vejle Ådal. For målet
denne aften var RUNKENBJERG. Kun få fra gruppen havde været der før – men bevæge
sig væk fra den 2-hjulede til en lille gåtur i området? NIXEN BIXEN!! Så
straffen blev lidt flere kilometer grusvej…. Hø hø! 100%
Keep
the rubberside down. Vi ses.
Klik på Globus
for at se hvordan
og hvor vi var
----->